Monday, October 10, 2016

My Forex Sukses Story

Makelaars Nuus Forex suksesverhaal: Hoe mnr Weeler gemaak 1 000 000 In 'n betaling vermoedelik een van die grootste van sy soort op enige plek, in September 2011 Trading Point betaal 1000000 aan 'n kliënt, maak hom 'n buitelandse valuta miljoenêr wees. Chris Wheeler, 'n ervare forex handelaar, gedeponeer 25000 in Julie 2011, en betaal 1000000 op 13 September 2011. Die miljoenêr protagonis van die suksesverhaal trots beveel Trading Point, wat, soos hy dit gestel het, quotsmoothly en swiftlyquot verwerk die groot betaling te hom. quotI begin met Trading Point in Julie 2011 met 25,000quot, mnr Wheeler sê, quotand onttrek 1 miljoen dollar so vroeg as September 13 dieselfde jaar. Soos 'n ervare handelaar sou ek Trading Point koers hoogs in terme van die uitvoering, diens en regverdigheid. hul diens is van klas A gehalte in alle opsigte. Trading Point is professionele en het sake deursigtigheid, en ek raai hulle aan elke handelaar met ernstige sake intentions. quot Trading Point van finansiële instrumente Ltd is 'n suksesvolle internasionale makelaar wat aanlyn en telefoon dienste voorsiening maak vir buitelandse valuta, met meer as 60 valuta pare , insluitend CFD's en spot metale. Soos Costas Cleanthous, uitvoerende hoof van Handel Point State, quotThe forex mark is die grootste finansiële markte met 'n omset van meer as 3800000000000 per dag. Dit bied 'n eenvoudiger, meer gerieflik en goedkoper alternatief vir die voorraad, opsies en futures markte. Dit is ewe geskik vir ervare en beginner handelaars. Anders as in die aandelemark in die forex mark is daar altyd 'n kans om geld te maak, ongeag van die mark beweeg. Dit is ons oortuiging dat elke bevoegde persoon in die wêreld die geleentheid om buitelandse valuta handel te dryf gegee moet word. Dit is die rede waarom ons bied 'n 20 Welkom Bonus vir enigeen wat 'n rekening oopmaak met ons en ander periodieke promotions. quot Een van die kernwaardes van Handel Punt is dat hulle volg 'n demokratiese en buigsame beleid ten opsigte van die aanbied van almal 'n gelyke kans om te probeer uit handel. Oop vir beide beginners handelaars en professionele beleggers, die maatskappy fokus op die verskaffing van hul kliënte met dieselfde kundigheid en 'n hoë gehalte, ongeag van deposito bedrae, wat handel dryf vaardighede en handel doelwitte. quotThis is die eerste van wat ons hoop sal baie sulke paymentsquot wees. Besturende Direkteur Illias Mavrommatis, sê met betrekking tot hul miljoenêr kliënt, Chris Wheeler. quotTrading forex en ander aged produkte kan 'n beduidende vlak van riskquot betrek, voeg hy by, quotand is nie geskik vir alle beleggers. Dit is hoekom ons alles in ons vermoë doen om ons kliënte. Dit is so belangrik om die regte makelaar te kies. Ons kliënte verdien die heel beste in kliëntediens, lae pryse, 100 uitvoering tempo, en ander voordele. En omdat ons glo dat direkte kontak is altyd die mees doeltreffende manier om te bereik deur middel van mense, loop ons 'n reeks van gereelde seminare landwyd vir nuwe en ervare traders. quot Tasos Papanastasiou, Nie-Uitvoerende Direkteur oortuig is dat mnr Wheelers suksesverhaal het 'n stewige basis vir die geloofwaardigheid en betroubaarheid van Handel Point geskep. quot Ons het 'n forex miljoenêr wat baie tevrede met ons finansiële dienste en betaling spoed was. Aan die ander kant, ons het baie tevrede kliënte wat voordeel getrek het met 'n klein of selfs geen deposito. 'N beginner handelaar het gebruik gemaak van ons 25 nie-deposito bonus aanbod in die begin van Julie 2011. Oor 'n tydperk van 60 dae hy het dit opgebou tot 881, en die bedrag is op 12 September 2011 aan hom betaal Hy sê hy het 'n baie goeie ondervinding met Trading Point te danke aan die vinnige handel uitvoering en omdat daar geen re-kwotasies. Wat hy gevind mees indrukwekkende was dat Trading Point het al hul beloftes ten opsigte van dienste en quality. quot gebaseer op die kliënt terugvoer en getuigskrifte, dit is waarom meer en meer mense kies Trading Point: - Enigeen kan handel van so min as 5 dollar - nie gelisensieer deur een maar drie regulerende owerhede EU - Stywe vaste en veranderlike versprei vanaf 1 pit - Trading Point bied beide individuele en korporatiewe beleggers met dieselfde lae verspreiding op al munt pare - Verskeie en persoonlike tipes handelsrekening - buigsame hefboom tot 500: 1 - geen kommissie of ander as verspreiding verborge koste - 20 Welkom Bonus en 10 lojaliteitsbonus - 24/5 chat diens en die hantering lessenaar ondersteuning - geen her-aanhalings, geen verwerping - Reëletyd tyd, leef direkte deposito met geen rede om te wag vir goedkeuring - vinnig en maklik onttrekkings met geen bykomende gelde - Persoonlike rekening bestuurders vir elke enkele kliënt - Meta Trader 4 outomatiese handel platform - Daily mark resensies vir Asiatiese en die Verenigde State van Amerika sessies om Meer nuus oor XM vergemaklik Meer Forex Brokers Nuus Forex volumes opgetel in September easyMarkets kliënte nie deur GBP flits ongeluk, nou in staat om dealCancellation gebruik vir 'n paar internasionale indekse XM geld vir Suid-Afrikaanse forex lisensie met RFD Amerikaanse forex deposito: Forex geklop deur site OANDA , FXCM steeds nommer een in Augustus Rusland beplan binêre opsies regulasie NFA bars Vankar Trading, IB van FXCM Kry Capital Grand Capital brei forex rekening befondsing opsies in Indonesië TRY / JPY ZAR / JPY forex pare nou beskikbaar vir verhandeling op site OANDA Japan VSA forex makelaar FXCM om te koop aanbied tot 15 miljoen in aandele Forex platform MT5 voeg Swiss Quote Bank as likiditeit verskaffer Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid. Die verhaal van sukses op Forex: die handelaar, wat CopyFX blog bestuur bied 'n nuwe kolom, wat quotStories van successquot genoem. Die kolom sal jou vertel oor suksesvolle handelaars, wat daarin geslaag het om 'n goeie handel van geld te verdien op Forex, en oor diegene wie se bedryfsaktiwiteite het hulle gehelp om hul doelwitte te bereik. As alles direk van julle afhang, die belangrikste ding is om te glo in sukses quotNever opgee, selfs as jy verloor en versuim al die timequot As jy agterdogtig oor die stories van sukses op Forex, voel wanneer 'n persoon begin handel en verhoog tot hoë hoogtes quotfrom scratchesquot, en oorweeg dit om 'n soort van die wetenskap fiksie of Cinderella stories wees, dan you39re gaan baie verbaas wees. 'N uitstekende geleentheid het by RoboForex en dit can39t geïgnoreer of weggesteek. Jy wed: ons kliënt begin handel met net net 'n paar honderd dollar op sy rekening, en in minder as 'n jaar, het hy meer as (skeptici kyk) 'n halfmiljoen Jy moet erken dat hierdie geval is baie uniek, en ons wou hoor oor dit uit die eie lippe van die persoon wat so 'n fenomenale prestasie gemaak. Jy kan ons onderhoud hieronder vind. - Vladimir, wat het jy gedoen voor handel en hoe het jy jou Forex loopbaan begin Wat motivering het jy, behalwe vir geld te verdien Voor die aanvang van die saak, bestudeer ek op kollege. Lang tyd gelede, was ek laai verskillende aansoeke om my selfoon van 'n paar webwerf en ek het een, wat quotEarnings genoem via Internetquot. Ek afgelaai en het 'n baie verskillende getalle, wat die vervanging van mekaar baie vinnig, en couldn39t verstaan ​​niks. Ek begin belangstel in dit en begin soek na meer inligting oor dit in die internet. Ek het geleer redelik vinnig en in sowat twee weke het ek het 'n ware rekening met 2000 roebels, wat ek suksesvol verloor ná twee dae. Maar wasn39t ek teleurgesteld, inteendeel uitvoering maak dit verhoog my nuuskierigheid en belangstelling. Vir baie handelaars Forex is 'n manier om geld te verdien, maar vir my was dit soos 'n stokperdjie by die eerste. Dit was baie interessant vir my. - Hoe lank het jy studeer die basiese beginsels van die saak voor jy begin om 'n stabiele wins ek bestudeer dit redelik vinnig te wys, maar ek begin om 'n stabiele wins te toon (ek bedoel regtig stabiel) net in die herfs van 2014. En my eerste wins Ek het ses maande later nadat ek begin handel op die Forex, in die herfs van 2008. Dit was die tyd van die krisis, wanneer 'n mens 'n fortuin kon maak. Maar my wins op daardie tydstip wasn39t baie gereeld. Ek het net verdien 30-60 duisende roebels twee keer per jaar, en dit was al. - Hoe het jy RoboForex kies as jou makelaar maatskappy Hoekom is dit vir ons was dat jy verkies I39ve bekend RoboForex vir 'n lang tyd, maar hoofsaaklik Ek het deelgeneem aan kompetisies en het klein deposito's. Ek hou van hierdie maatskappy meestal as gevolg van sy toepaslike Regulasie, vinnige deponering / onttrekking bedrywighede, en 'n lae versprei. Ek dink jou maatskappy een van die mees betroubare mense in hierdie area. - In jou mening, wat dienste verskaf deur die maatskappy is die mees interessante vir handelaars, en watter moet verbeter en meer aktief ontwikkel It39s moeilik om enige iets hier te adviseer. Ek dink jy don39t het om iets vir professionele handelaars doen, want alles is reeds op 'n baie hoë vlak. Wat my aangaan, I39d aanraai om die maatskappy meer adverteer, en nie net in die Internet, maar, byvoorbeeld, in 'n paar finansiële programme op TV, sowel. - Ons weet dat op jou pad na sukses jy verskillende traders39 wedstryde gewen. Meer as 7 jaar van handel, I39ve deelgeneem in talle wedstryde, insluitend ten RoboForex. Ek het 'n baie keer. Meestal, hierdie oorwinnings was toevallig nie, want die wedstryd moet jy meer as in gewone handel risiko wen. Ek onttrek dikwels die wins wat ek ontvang wanneer die handel met behulp van prys fondse, maar die prys som self uitvoering maak nie, ek het dit verloor een of ander tyd. Ek dink dat vir enige ernstige handel oor ware rekeninge wat jy moet jou eie fondse gebruik. - Neem jy deel aan besprekings oor verskillende forums Doen jy dikwels oorweeg ander traders39 menings Ja. Ek kuier op gespesialiseerde forums baie aktief. Dit baie interessant vir my om te bespreek en hou my eie. Maar ek het nooit oorweeg enige menings. Ek doen alles deur myself. - Het jy 'n deskundige adviseurs gebruik in jou handel, en indien ja, dan watter Nee, I39ve nooit hulle en I39m gebruik gaan nie. Ek dink dat daar geen deskundige adviseur in staat is om aan te pas by die mark situasie wat voortdurend verander. It39s beter as jy beheer alles deur jouself. - Wat handel ervaring kan jy deel met ander handelaars uit my persoonlike ervaring kan ek net een ding vertel: nooit moed opgee nie, selfs al is jy verloor en al die tyd misluk. Soms 'n maand kan dek jaar van mislukkings en verliese. En ek dink moet 'n mens baie tyd te vind vir jou handel een wil suksesvolle daarin te wees. - Hoe het jy te doen het met senuspanning op jou pad om voordeel te trek, wanneer enige klein ongeluk al jou verwagtinge en planne ek didn39t kan ruïneer. Ek laat net chips val waar hulle kan. Daar was geen bekommernisse. En hoe meer my deposito was, hoe minder emosies ek gehad het. - Nou, wanneer jou wins is vasgestel en alle stresvolle emosies weg, hoe het jy besluit om spandeer jou geld I39ve reeds onttrek 'n deel van my wins en spandeer dit ndash I39ve gekoop BMW X6. Van die begin af, is ek droom te verdien op Forex om 'n soort van 'n motor te koop. Wel, my droom is bewaarheid (lag). En I39ll voortgaan handel met die res van die fondse. - Het jy dink handel op die Forex as jou skoolhoof verdiener in die toekoms Ja. Op die oomblik is, handel oor Forex is my vernaamste verdiener. Ek dink dit sal dieselfde wees in die toekoms. Ons bedank Vladimir vir sy onderhoud en die foto's wat hy verskaf. Ons wens al die ander handelaars dieselfde fenomenale sukses as ons kliënt bereik. Probeer harder en you39ll dit saam te doen met RoboForex As hierdie artikel inspireer jou of jy wil om jou storie, wat is ewe interessant en fassinerend vertel, skryf aan ons Die mees opwindende stories sal gepubliseer word in ons blog. Handelaar op kommissie CopyFX is deursigtig Risiko Waarskuwing. Daar is 'n hoë vlak van risiko wat betrokke is wanneer die handel aged produkte soos Forex / CFD's. Jy moet nie meer as wat jy kan bekostig om te verloor, is dit moontlik dat jy meer as jou hele belegging kan verloor. Jy moet nie begin handel of te belê nie, tensy jy ten volle verstaan ​​die ware omvang van jou blootstelling aan die risiko van verlies. Wanneer die handel of te belê, moet jy altyd in ag neem die vlak van jou ervaring. Kopie-handelsdienste impliseer bykomende risiko's vir jou beleggings te danke aan die natuur van sulke produkte. As die risiko's wat betrokke is lyk vir jou onduidelik, doen asseblief aansoek om 'n buite-spesialis vir 'n onafhanklike advies. Hierdie webwerf bevat algemene inligting, wat verwys na die volgende maatskappye van RoboForex groep: RoboForex Ltd word gereguleer deur die IFSC, lisensie IFSC / 60/271 / TS / 16. RoboForex (CY) Bpk word gereguleer deur die CySEC, lisensie No. is 191/13. Die webwerf is die eiendom van RoboForex (CY) Ltd RoboForex (CY) Bpk en RoboForex Ltd nie diens te lewer vir inwoners van die VSA, Kanada en Japan. Forex Blog Dit was 'n goeie lees, dankie, sal jy omgee om ruil skakels saam met my. I8217ve onlangs gepos 'n paar dinge oor Forex op my blog, kan jy omgee om dit 'n blik te gee. Dankie Hierdie webwerf is net nog 'n bullshit scam8230. Wat 'n lam artikel. BS, 100 saamstem, vrede van shi Ek dont weet hoe om achived in ooreenstemming wining maar ek weet net basiese forex begin. 'n geruime tyd sukses, maar eendag Ara nie goed om handel te dryf, In forex maak nie saak hoe tegniese jy gebruik of strategieë, 'n paar hoe sommige wat gebeur is op die ou end losprys soveel plaas om te probeer groei 'n wins in buitelandse valuta buisnes8230just in 6 maande, dit beteken nog baie moeilik om ware geluk te kry, vyf het ek nooit gesien dat mense in hierdie wêreld het baie ryk in forex, was hierdie ware gereed om my tweede rekening te begin. Eerste een gebombardeer. Jy het extreem versigtig op die handel te wees en die grootste ding is om te weet wanneer om nie te handel. Ek handel altyd korttermyn 8220less dan een day8221 nou en altyd handel oor die tendens van die betrokke mark vir die week. Op dié manier ten minste ek gewoonlik rem selfs. In een week op 'n 50k praktyk Ive gekry dit tot 60k. Dis die gebruik van nie tot stilstand kom en kyk dit die hele dag lank. Jy het te weet wanneer om te wag en wanneer om te sny. Dit is 'n baie moeilike mark, maar ek kry die gevoel Im om dit af. 10k per week is 'n goeie salaris te my. Hoop ek kan dit vol te hou wanneer sy vir die regte. Kyk vir my naam in die nuus. Of nie. Ons sal Muhahahaha sien. Rich Antwoord: 25 September 2010 by 13:57 Tech8230you sê handel met geen stop. There8217s geen wonder jou eerste rekening gebombardeer. Beveilig jou rekening ten alle koste Daar is geen pret in nie in staat is om die toilet, kombuis besoek of net geniet die lewe as gevolg van dat jy jou kaarte te kyk dopgehou my tot stilstand kom. Ek het begin om hulle in ongeveer 50 pitte stop verlies van my huidige posisie. Hoe groter ding is ek sal nie in staat wees om 'n 50k rekening te finansier. Im gaan die praktyk gebruik vir 'n paar maande eerste. En die marge is wat jy kry op kleiner rekeninge. My eerste rekening actualy gebombardeer, want ek het 'n autmatic koop in die verkeerde plek en slaap wanneer dit gekoop. Ek didnt verstaan ​​die sagteware goed genoeg en dit was 'n volledige ongeluk. Pratice maak bykans perfekte ek sê. Ek was in my eerste rekening 250 uit my beginspan balans binne 'n maand. Net dat een fout gedood. Im sfeer van nie geld weg te gooi kan ek Ethier al verloor. Sterkte almal. Iemand wat ek ken begin handel, maar verloor dit alles, dan het hy probeer om op te lei op demo rekeninge, hy opgelei om sy aanvanklike 8220deposit8221 X5 kry en het dit 3 keer per row8230 Klink redelik hard en dit neem baie tyd, maar hy het so baie geleer , he8217s nou mooi winsgewende :) aan 500 op die aanvanklike deposito is nogal 'n sukses in my 3de jaar handel deeltydse, verloor net meer as 2k die eerste jaar, het 'n 3k wins die tweede jaar en oor, selfs vir 2011. Ek het net meer as 65K op die lyn op 'n daaglikse basis. Ek het lang termyn posisies wat ek het gehou en hou toe te voeg tot in die AUD / JPY en CAD / JPY sedert 2009 en 2010. my doel is om soveel posisies in die AUD, CAD en NZD teenoor die JPY as wat ek kan bekostig stig 'n avglt83 en hou totdat hulle bereik 105. i039ve is margined uit, hou my neute, bid en huil almal op dieselfde tyd en dan lag in histerie as 12k gewin spikes die dag forex-heroïen vir dobbel verslaafdes baie geluk al It8217s 'n mooi geduld jy, meneer Dankie vir die skakel, sou ek nooit gedink dat daar forex aangaan in Beruit It8217s vir seker moontlik om winsgewend te wees in die forex mark wees net bewus patrone en handel gewoontes te verander baie, baie gereeld, so wees bereid is om jou strategie aan te pas by hierdie. Ek persoonlik gebruik Fann (biblioteek om jou eie opgeleide neurale netwerk om enige patrone wat jy wil om dit te erken erken implementeer) en uitgebrei dat dit gebruik word in buigsaam neurale netwerk boom (s). Ek lei (outomaties) 'n volledige nuwe een elke twee weke so my netwerk is up-to-date met die mark en die nuwe handelsmerk gewoontes. I8217ve geprogrammeer ook my eie risikobestuur my blootstelling van 'n bedryf vlak, maar ook op 'n balans vlak te beperk. En baie van die ander cool stuff. Ek het handel met die winste. Vanjaar (2012) Ek het 'n nuwe weergawe van 500 wat 680,000 aan die einde van Maart (minder as 3 maande) bereik. Te danke aan facetten maksimum scoort uit lotsize van 99 die aandele kurwe is nie meer paraboliese up, maar het reguit uit, maar nog steeds opgaan. I8217m tans programmering al hierdie dinge in 'n versendbare produk en wil om dit te verkoop aan almal. Ek doen dit om die 1 persent veg deur dreineer hul banke ( 'n bietjie) met baie, baie mense and8230 om nog ryker uit al die commissions8230 natuurlik) Sterkte aan julle almal geword om jou strategie There8217s meer as een manier om dit te doen mislukkings lei tot sukses (Edison), net don8217t opgee, dit het my 4 jaar nou om dit te kry op hierdie vlak. Genoeg vir nou, hoop om julle almal ryk volgende jaar te maak Laat 'n ReplyMy suksesverhaal Hey ouens en dankie vir my te verwelkom by die forum. Ek het geleer Forex Binêre vir die laaste paar maande nou en ek wil graag my storie met almal te deel So ek 19 jaar oud en is besig om 'n tipiese korporatiewe Amerika maatskappy uit Atlanta GA voltyds, terwyl die bywoning van die kollege voltydse ook . Oor 'n paar maande gelede het ek op die internet en hardloop oor iets genoem Forex. Dit is iets wat ek nog nooit gehoor het en was baie geïnteresseerd in sedert die begin. So het ek my uitgebreide navorsing. 2 weke later, Ek maak my. Begin die video van 1m45s Hi Blake, Welkom by forex fabriek. Die paar poste wat jy ontvang van ander is redelik tipies van wat jy gaan om hier te kom. Ongelukkig hierdie webwerf steeds 'n ware grap. Die werklike handelaars wat wil help uitvind redelik vinnig dit neem 'n paar baie dik vel te sit met al die gemors dis gegooi hier rond. Ek vat wat jy sê as die waarheid, maar ongelukkig baie sal net aanhou om die eindelose negatiewe asblik-praat. As jy regtig wil om ander hier help, raai Id net sit almal wat poste enige negatiewe kommentaar op jou. quotI is leer Forex Binêre vir die laaste paar maande nou en ek wil graag my storie met almal te deel So ek 19 jaar oud en is besig om 'n tipiese korporatiewe Amerika maatskappy uit Atlanta GA voltyds, terwyl die bywoning van die kollege voltydse ook . Oor 'n paar maande gelede het ek op die internet en hardloop oor iets genoem Forex. Dit is iets wat ek nog nooit gehoor het en was baie geïnteresseerd in sedert die begin. So het ek my uitgebreide navorsing. 2 weke later, ek het my eerste demo rekening met Nadex as gevolg van die skrik stories wat jy hoor oor Internasionale makelaars. Ek het 'n paar maatskappye wat beweer hulle bied quotSignalsquot om handel te dryf met en jy kan geld maak met hulle. So ek probeer om die eerste een, en dit was niks anders as 'n mislukking. Dit was sowat 50 sukses en ek verloor my demo geld weg vinniger as ek besig was om dit. Dus het ek besluit om 'n ander roete te vind. So ek het 'n nuwe maatskappy en ingeskryf vir hul verhoor program vir net 7.quot Hi Blake, Welkom by die fabriek forex. Die paar poste wat jy ontvang van ander is redelik tipies van wat jy gaan om hier te kom. Ongelukkig hierdie webwerf steeds 'n ware grap. Die werklike handelaars wat wil help uitvind redelik vinnig dit neem 'n paar baie dik vel te sit met al die gemors dis gegooi hier rond. Ek vat wat jy sê as die waarheid, maar ongelukkig baie sal net aanhou om die eindelose negatiewe asblik-praat. As jy regtig wil om ander hier help, raai Id net sit almal wat poste enige negatiewe kommentaar op jou. Dankie vir die liefde SRT. Ek het al met behulp van hierdie webwerf vir die nuus, want ek geleer het oor dit. Sodra ek hier gepos, almal besluit om aan te val. Na die aanhoor van hoe hierdie plek is, ek is jammer, selfs die maak van 'n rekening. Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteForex Sukses Stories AAJ TV is 'n 24-uur-Pakistani nuus televisiekanaal. Aaj in Engels beteken. (Sukses Story (kortverhaal)) suksesverhaal is 'n kortverhaal deur PG Wodehouse, wat die eerste keer verskyn in die Verenigde State van Amerika in die 1 Maart 1947-uitgawe van Argosy, onder die titel Ukie belê in Menslike Nature. A suksesvolle persoon of ding (die suksesverhaal (Monkees episode)) Dit is 'n lys van episodes van die TV-reeks The Monkees wat gehardloop op NBC 1966-1968, elke Maandagaand by 7: 30/6: 30 Central time. The mark waarin deelnemers in staat is om te koop, verkoop, te verruil en spekuleer oor geldeenhede. Die forex mark is saamgestel uit banke, kommersiële maatskappye, sentrale banke, beleggingsbestuur maatskappye, verskansingsfondse, en kleinhandel forex makelaars en investors. The valutamark (Forex, FX, of valuta mark) is 'n wêreldwye gedesentraliseerde oor-die - teen finansiële mark vir die verhandeling van currencies. Warren Photography Sukses StoryThis is een van die skote uit my eerste fotosessie as Warren Photography. Ek het werk as 'n professionele fotograaf voorheen gedoen, maar omdat ek die transistion in 'n ateljee begin dit is my eerste skiet. Hierdie twee pragtige kinders is die kinders van my voormalige baas. Ek is bly om te sê sy is tevrede met die uitslag was, en so was I. Die foto verwerker Ive gekies om te gebruik het wonderlike kwaliteit en ek is so bly ek het niks gekry. (Www. millerslab) So ek plaas dit as my hoop dat baie meer werkgeleenthede sal volg. Soos dit nou staan ​​ek kan uiteindelik die koop van die kinders 'n paar dinge vir Kersfees en betaal 'n wetsontwerp of twee. Ek hoop julle almal sal my sterkte toe te wens. ) Tanishas Suksesstorie 'n Week nadat ek stel my profiel op Zoosk ek oor my nou kêrels profiel gekom en het hom 'n knipoog en ons begin praat van daar af. Op ons eerste afspraak was dit duidelik ons ​​sielsgenote selfs die dame by die tafel langs ons kommentaar oor wat 'n groot paartjie wat ons gemaak het en het ons prentjie. Na ons gepraat oor ons lewens het ons ontdek ons ​​in die nabyheid was die grootste deel van ons lewens, insluitend lewende reg oorkant die straat op 'n punt, maar nog nooit ontmoet of gesien mekaar. Dankie Zoosk vir wat dit moontlik maak


No comments:

Post a Comment